Min Söndag, dålig uppdatering

Aa vaknade upp tillsammans med världens bästa. Han Skulle egentlign bara komma och hämta sin data som han glömt. Men det blev att vi körde övernattning. Haha
Vi åkte här hemmifrån vid 12. Jag alltså. Skulle på match. I Nacka, vi hade två matcher, vann första och förlora andra så det var väl okej. Efter matcherna åkte jag och Elin direkt och köpte MIN jacka. Gud så underbart att ha den i mina händer! Som jag längtat. Fast den var inte lika glänsig som jag trott att den skulle vara, men den var snygg ändå!
Sen åkte vi till ishallen ock kolla lite hockey. Per gjorde ett mål och fick matchstraff. Grymt...

Nu har jag verkligen två måsten innan jag går och lägger mig, ska göra iordning min vackra garderob. Som absolut måste vara klar innan 24.00 idag. Sen måste jag skriva klart min svenska redovisnig. Eller bokressension. Så jag får väl se när det blir godnatt för mig. Har ju ändå sovmorgon så det är skönt.

Nej nu ska jag ta tag i mina sysslor. Wonderful!


Juste det är ju farsdag idag också, Grattis till att du är fader, fader.
Han fick faktiskt frukost på sängen av oss barn i morse, nu har han fått en bok och rakhyvlar. Och en väldigt gooood middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0