MKL

Kom nyss hem ifrån skolan. Har varit en riktigt frustrerande dag. Läraren tog min telefon vid typ tio tiden i morse och sen dess har rektorna haft den hela dan. Så himla mycket regler. Okej man kanske inte får ha telefonen på lektionen men liksom att man inte få ha keps? Eller lyssna på musik under lektion? Nej det tycker jag ska vara tillåtet faktiskt.
Aja, matte prov har jag skrivit också. Gick väl sådär, hoppas på ett G iallafall. Förra hade jag ett poäng ifår VG, suuurt! Ärlig talat känns det som om jag ligger lite pyrt till till nationella som är snart.

Engelska prov imorgon, ska nog sätta igång att plugga lite snart, sen hoppas jag verkligen på att jag får åka hem och sova hemma hos Per, det är hans ända dag utan hockey på morgonen på torsdagar så... Det gick ju bra att övertala förra gången så varför skulle det inte gå idag? :-) 
 
SE YAAH!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0