PLUGGPLUGGPLUGG

Har stannat hemma ifrån handbollen idag. Hade hur mycket plugg som hellst fick jag redag på typ igår kväll. Jag har ju fan ingen koll på saker. Får ta och skärpa mig!
Ska iväg till skolan till 12, så tar väl tio i bussen. Vi har bara tre lektioner. Var av två som vi har förhör på tror jag... Sen väntar handboll klockan fem. Först inne sen ute. Taggad!
Nej men nu ska jag fortsätta plugga lite mer spanska och engelska. Mina ögon håller typ på att slockna men annars går det bra...
CARPEDIEM!

När ska du inse att vi vet vad du håller på med? Tycker synd om dig tjejen...


Kommentarer
Postat av: madde

Hahah helt rätt där i slutet :D

2009-11-16 @ 11:19:22
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: MKL

nja, synd ju...

2009-11-16 @ 11:21:22
Postat av: madde

Ja det e sant! men ändå kul om hon läser det :D

2009-11-16 @ 14:08:01
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0