quicksand

Kommit hem ifrån skolan nu, rätt skön dag faktiskt. Fick reda på att jag fick ett och ett halft poäng ifrån VG på spanska, i'm proud actually. Hade nästan inte pluggat ett skit så.
Nej men nu ska jag skriva svenska, sen drar jag mig nog till Per. Vi har ju inställd träning idag. Vi hade änså en och en halv timme handboll i skolan så det gör inte så mycket.

I skolan på fredag ska jag ju då vaccinera mig mot svininfuensan. Är tvungen. Så vi får väl se om jag är normal på fredag. Hoppas jag inte får någon 'bi effekt' att jag går baklänges liksom... Nej men jag tror det är rätt liten chans att det blir så faktiskt. Haha.
I hope it goes well!

Bye nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0