Rubriken

Min fredag
Vi råkar heta samma-MatildaKarin.  Jocke råka trilla på coopan
  


AES och Elin i ishallen                          Alla utom jag sover...
  

Nu till min lördag, vaknade som sagt upp hos Anna. Klockan typ ett vaknade vi. Ur skönt att sova, mysigt var det också.
Aja vi åt pannkakor till frukost. Har nog aldrig varit mättare. Har absolut ingen mat lust just nu iallafall, och kommer inte ha på länge... Men det bar hemmåt runt halv fyra. Så nu sitter jag här och bloggar. Bara sitter vid datan och slööööar. Det är ju hemskt skönt ibland. En dusch ska jag ta snart också, gud det behövs, en riktigt varmvarm dusch:))
Sen blir det nog att jag och Per träffas mot kvällen. myyyys

Bye, ska duscha!

Kommentarer
Postat av: julia

och vad hände med att nämna mig matilda?!

nu är jag riktigt besviken.. IGEN!! :(

2009-11-14 @ 16:48:04
Postat av: MKL

Nu kommer det!

2009-11-14 @ 16:49:11
Postat av: madde

Hahah jag sov faktiskt inte :D hahaha

2009-11-14 @ 17:15:43
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0