rubriker är överskattade... ibland

Kom ut ur en underbart varm dusch. Så j'vla skönt!
Sitter och kollar twilight klipp, herrigud, jag är taggad på att se tvåan faktiskt. Vi ska se den dan efter premiären. Var väl fullt på premiär dan. Så det blir väl ett litet gäng som åker in och kollar på lördag. Wonderful.




Imorgon är det spruta också. Sist jag tog var på um och då satt verkligen Elin och nöp mig i foten för att jag inte skulle känna någonting, jag hatar verkligen sprutor, det har jag gjort ända sen jag var liten. Men man vill ju inte få svininfluensan så det är väl bara att ta den. Den är ju tydligen inte så jätte farlig... 
Menmen, dagen imorgon ska inte förstöras för det. För vi slutar typ kvart i 11, och det är fredag imorgon! HELG!  Veckorna går verkligen fort nu för tiden. Det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: eg

Matilda, jag nyper dig gärna i foten imorgon också om du vill ;))))

2009-11-19 @ 21:26:24
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0