SG

Är hemma hos Per nu. Hans pappa och han kom och hämtade mig hos Elin. Vi skulle ju plugga jag och hon, engelska egentligen. Lyssnade bara på homelistningen sen blev det att skriva klart våran egna idrott som då är typ ruggby/doppboll fast på alla fyra. GRYMT. Nej men det vart mer skit snack än pluggning faktiskt. Alltid lika roligt och mysigt att vara hemma hos familjen Gustafsson ;-)
Är väl lite meningen att jag ska plugga nu också. Fast känner på mig att det kommer gå sådär när pär är här. HÄHÄ Han duschar nu, så får väl passa på lite.
Fan va jag skriver om pluggning. 'En sak att säga att man ska men en annan att göra det...'

Juste, Anna har ju äntligen skaffat blogg nu också! Wonderful! Tror den hette SHITBULLE.BLOGG.SE. Ballt name! Tydligen Madeleines idé. Typiskt henne ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0