Shitbulle

Kom nyss hem ifrån skolan, fick faktiskt skjuts av pappa. Stötte på honom på centrum så varför inte ta och åka med honom... Haha tro det eller ej, men det har faktiskt blivit mysigt på Märsta centrum, julgranen är uppe, julbelysningen och de flesta fönster är snö sprejade. Jag och elin gick hem sent ifrån skolan igår, då var det mörkt och jätte mysigt! Inte lika kul att gå ner för min backe nu när det är så sent, menmen.
Fick reda på matten idag också, Jag fick G, två pöäng ifrån VG, Samma som förra gången typ... Surt.

Ingen träning idag, inställd på grund av att det är för många borta, tillexempel Ekilla som har skooolbal. Jag är avundsjuk. Fast vi på Bergius ska ju som sagt ha en också den 18:e. Så får väl se hur det blir på den pyttelilla skolan.
En riktig slut bal för 9:orna ska vi iallafall ha, antingen tillsammans med Ekilla (kanske) eller så ska man typ få ta med sig en dit... Blir nog bra :-)

Fanny kom nyss hem med nybakade bullar som farmor har gjort. JUMMIII!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0