Skolan

Gud va jag älskar att snosa, ställde klockan på halv sju och snosade till 25 över sju. Så underbart att ligga kvar i sängen när alla andra är uppe och härjar.
Fast kan ju säga att jag har varit otroligt trött nu i skolan. Haha vi hade till och med en vilo stund efter lunchen här i klass rummet då vår kära mentor satte på jätte lugna favoriter... Inte för att det vart så lugnt då. Våran klass tysta liksom... Nej det går inte.
Nu har vi iallafall rast, i tio mintuer, lika generöst som vanligt! Vi har hel dag block idag. SO. Vi ska typ skriva en uppstats som ingår i både SO och svenska. Den ska handla om 1900-talet. Och jag är en person ifrån Danmark. Detta är svårt kan jag lova!

Efter skolan blir det nog att träffa Per. Har ju ingen handboll idag! Ingen alls fakiskt... Rätt skönt.
Nej men Bye, måste arbeta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0