slö söööndag

vaknade för rätt länge sen nu. Har bara tagit det lugnt tillsammans med Elin nu fram tills hon åkte. Vi har haft typ 'ständig' kontakt med Anna från igår kväll. Vi skulle ju egentligen sova hos henne igår, med av någon anledning vart det inte så... Menmen ci får ta den någon annan helg.
Nu har jag precis gjort en favorit i repris, gjorde äpple med kanel och socker. Jag och Elin gjorde det igår kväll också, haha. Så gott! Sen har jag lagat nudlar till min sjuka syster också. Duktigt.
Snart är det match också, eller snart och snart. Den börjar klockan halv åtta i typ spårvägen. Roligt värre! Hatar sena söndags matcher. Känns klite små sent med en halv åtta borta match liksom... Aja, det är bara bita ihop och spela galet bra istället!

  Våran gooa 'maträtt'... :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0