SVÅRT!

Alltså alla dom här gymnasie katalogerna och papprerna gör mig ju så osäker. Innan allt kom på posten var jag ju nästan säker på vad jag ville. Men nu, herrigud det finns ju hur mycket som hellst att välja mellan.
Märsta vore ju rätt skönt att gå. Men ändå kul med lite förändring. Skulle faktiskt vilja gå i uppsala. Det är ju rätt så nära, typ 20 minuer med tåget? 

Det jag är mest intresserad av just nu är nog arlanda faktiskt, att gå Elit handboll! Underbart att få träffa pappsen hela dagarna då liksom, både i skolan och på handbollen i laget! Madde går ju där och hon säger att hon träffar pappa mer än sin egna pappa. Så det blir isåfall väldigt mycket träffa pappa då.
Aja, ska ta och läsa igenom dom här papprerna nu. Kommer ju nya varje dag känns det som.

'I WANT TO BE FOREVER YOUNG...' true 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0