-

Följde med till uppsala och kolla handboll. Först damer, skiiiiiiiit dålig match, mådde fan inte bra alls, sonmade på läktaren och frös om en häst. Fast vaknade upp när Lollo kom och väckte mig. Då var det dax för våra herrar att spela. Jätte booring match första halvlek. Men sen i andra, jävlar va spännande det var! Synd att dommaren blåste sönder matchen. Sätter min vad på att dom var mutade. Så matchen slutade med att Rimbo vann med 1 boll. Sista målet när det är fyra sekunder kvar, på straff! Suuug!
Skit samma, nu sitter jag iallafall här och ska snart göra en kopp te och en gå och lägga mig. Vill verkligen inte bli sjuk nu när det äntligen är lov, som jag har längtat efter så jävla mycket!

Fanny, tack för att du finns. Jag älskar dig syster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen uppdatering idag matilda? :/ mår du inge bra...

Nej nej jag är inte sjuk jag har bara varit väldigt trött idag, och varit allmänt seg,<3

2009-10-26 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0