20.00

Nu är middagen avklarad, Gudmor och Johanna kom hit. Fika har vi gjort också...Igen. usch
Skit glad är jag för Elins skull också, hon har klippt sig! Kort, typ axel längd om jag förstod det rätt, och luggen är lika lång ungefär, jag kan verkligen se hur snyggt det är på henne! Hon passar verkligen i kort hår. Nej nu vill jag att hon ska vara hemma! Skulle också behöva klippa mig, funderar på det för mitt hår känns hur slitet som helst. Faktiskt har jag funderat på att tona håret brunt också! Skulle väl vara bra med lite variation ifrån min sida. Rätt trött på mitt hår, det är inte långt men heller inte jätte kort, fan inge mellanting ska det vara.
Nej nu blir det att kolla idol. Tror det blir bra idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0