ändrade plander

Jag åkte aldrig till Per, han kommer hit istället. Sen senare åker vi hem till honom och sover där. Väldigt ovanligt att jag får sova borta på vardagar. -det är skola imorgon, vänta tills helgen kommer istället... Så brukar det låta när päronen talar ut. Underbart att mammsen insett att jag inte är 10år längre...

Jag och Anna pratade idag om att vi tänkte ändra så att vi piercar oss på höslovet istället för på jullovet. Låter ju grymt! Så vi får se vad som blir av utav det. Kanske lite jobbigt att ta det på höstlovet när vi har upplandscup sista helgen. ähh det lär väl inte spela någon roll... Nu är jag taggad som fan på det!


Kommentarer
Postat av: madde

då vill jag hänga med och se när ni lider :D hahah

2009-10-14 @ 21:16:11
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0