En torsdag

Jag har inte hunnit skriva någonting alls idag. Har avrit helt fullt upp med annat.
Iallafall, mamma kom upp och väckte mig och Per vid KVART ÖVER NIO, sjukt tidigt. Men det var ju tydligen väldigt nödvändigt. Vi åt frukost och sen åkte vi iväg till kista hela familjen. Rätt mysigt, det var länge sen bara hela familjen umgicks... Vi kollade bio. Bröllops Fotografen, om man har humor som på pappas nivå så tycker man den är jätte rolig. Nej men den var faktiskt kul. Efter det käkade vi. Det är ju typ höjdpunkten att äta där i Kista. Så himmla gooo mat!
Jag spenderade mina 500 spänn som fanns på kortet på ett nödinköp på skor också. Eller dom kostade 400 faktsikt. Helt okej, för jag var verkligen i behov av skor. Köpta på Stadium.
Nu ska jag snart iväg till Madde tror jag. Hoppas mamma skjutsar, vågar ju inte gå upp för backen själv nu liksom...
Måste bara säga att jag har hittat min gammla minneskort! Som tappades bort för typ 1år sen. Helt sjuk med gammla saker som fanns på det, så kul att se nu!

Mitt akutköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0