gästman,

Nu ligger jag här och hör en yrig tjej som försöker bli bra på sin engleska, medans jag njuter av att ha gjort klart allt med skolan denna vecka. Önskar dig lycka till med provet men just nu ser de inte så bra ut metanke på ditt uttal, nej men de ordnar sig matilda! nä men ja menah, nej men iallafall så tänkte jag som gästinläggare följa trenden med speciella saker i bloggen. och jag tänkte då på denna idee att dela ut dagens snygging. låter väldigt stotligt så, vill i detta lilla inlägg utnämna måns najjar som den solklara prinsen.
Dagens  snygging!

och vill även nämna en kille som är härlig som jag också tycker är värd priset efter hans fina och härliga outfit idag.
grattis grabbar,
ja nu börjar de likna nåt med engelskan här borta, NAT. men ska mysa lite med min underbara flickvän, jag älskar dig.
Vi ses snart igen, hoppas jag! Älskar er alla besökare, ni är helt underbara.
hälsningar Per med familj, WBN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0