Godmorgon

Ja idag är ett steg mot en friskare dag känns det som. Känner min inte alls lika hängig som jag varit de andra dagarna. Fast så pigg att jag kan vara med på fysen är jag inte... Kan väl förhoppningsvis vara med på torsdag, hoppas jag!
Snart tänkte jag hoppa in i duschen. Ska ta en riktig lång dusch. Det behövs verkligen.
Jag har tänkt på att börja sola solarium någon gång i veckan? Försökte med det förut, men det blev ju aldrig av. Orkade aldrig. Och det kommer jag väl inte göra nu heller. Det bästa skulle väl vara att åka utamlands! Vill verkligen det...
Nej dax för en lång shower! ADIOS!

Kommentarer
Postat av: madeleine

känns bra att höra att du börjar bli piggare! :) <3

2009-10-27 @ 14:01:23
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: eg

härligt att du känner dig bättre.. we miss you! :)

2009-10-27 @ 15:11:31
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0