jagsaknardigförfort

Precis städat mitt rum, borde väl egentligen packa också, åker ju om typ två timmar... men det orkar jag inte just nu.
Jag kolla nyss på min jacka som jag SKA köpa, jag är ur lost i den. men vafan jag måste ju ta mig tid att köpa den också. Hittade den i nacka när vi var på cup, men får väl åka in till stan och köpa den, på zara... snart fyller Per år också. svårt att köpa presenter till killar...

mitt humör går verkligen upp och ned nu för tiden. ena dagen är allt helt jävla perfekt, allt flyter på. och pricken över i:t är att få träffa Per, som är sällan, känns det som. Och en annan dag känns det bara jobbigt, eller trögt. orkar ingenting. Men det är väl så det är. Livet har sina 'motgångar'

Anna- ta ur handen ur arslet nu! HAHA!

Jag kommer aldrig glömma dom underbara stunderna med dig. jag älskar dig, och vill göra det så himmla länge!
Du är underbar Per Ohlsson.
VILL HA DIG HÄR NU! Vill ingenting hellre just nu. fan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0