Hemma igen.

Kom hem nyss ifrån lilla Edsbyn. Vi vann alla matcher och kom då såklart etta i gruppen! Så härligt att gå direkt till steg tre. Hoppas vi får det hemma.
Åkte med Partic och gänget hem. Somnade efter typ 20 minuter men vaknade när det var cirka 40minuter kvar. Jag och Anna satt och prata hundar då, hur konstigt det än låter men vi satt och grät när vi talade om våra små hundar där hemma. Vi hade nämligen sett Marley and I innan.

Satt och tänkte efter sista matchen varför jag egentligen spelar handboll... Liksom det är ju någonting som drar mig till alla träningar, alla tidiga söndags matcher och alla cuper.
För mig har handboll alltid varit en självklarhet. Känns som att jag liksom är uppvuxen i hallen tillsammas med mamma och pappa. Självklart är det kul och underbart att vara där tillsammas med allihopa. Fast man har ju sina perioder. Ibland är det som det roligaste som finns, men ibland har jag mina svackor då ingenting passar...
Men vafan utan dom där träningarna matcherna och cuperna hade juingenting varit sig likt. Innerst inne vet jag att jag älskar det!



         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0