HEMMA!!!!!!!

Så himma skönt att vara hemma efter typ tre pass om dagen.
vaknade typ vid sju på dagarna, då var det frukost, teori, sen träning och så rullade det på... Det var lärorikt, för trött blev man. Plus att efter våra individuella samtal åkte vi direkt till mcdonalds för att ladda upp till match, elitmatch i Tyresö mot typ bara 93:or. vi ledde med 10-5 eller når sånt i paus. Men det slutade lika. grymt bra eftersom vi bara hade tre avbytare och hade spelat fredag,lörda och söndag redan.

Kom med i upplandslaget gjorde jag också! Åh, har inte varit så spänd som jag var inför vara samtal med tränaden. herrigud. Jag grät som en stucken gris kan jag säga...

Imorgon blir det sovmorgon, hoppar över handbollen på morgonen. Så vi börjar 12 ;) ...skönt...!



Jossan på upphopp...

Kommentarer
Postat av: elin

matilda, vi börjar tolv...... ;)

2009-10-04 @ 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0