inside

Sitter här och lyssnar musik på hög nivå, underbart.
Kom hem ifrån skolan vid typ 10 över ett. Faktiskt så vandrade jag hem idag. Jävligt skönt. Men jävla teknik säger jag bara. Inställd två gånger irad. Så vi har hoppat över handbollen i onödan. pissit.

Fick nyss en massa tidningar av mamma som vi fått på posten om gymnasium. Så jag sitter och fyller i en massa frågor. Jag vill egentligen gå någon omvårdnads linje. Kanske i uppsala, Lundelska tror jag det hette. Fast själv tror jag det kommer sluta med att jag går på Arlanda... Har ju som sagt inge vidare betyg. Men vi får se...

Måste städa mitt rum sen också, det ligger kläder överallt. Längtar verkligen tills jag får min 'lilla stuga'. Fast det blir väll till våren. Kanske tidigare om jag har tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0