ja det här är mina svar...



Jag har insett att min senaste kyss
: var underbar
Jag lyssnar på: bless the broken road
Jag pratar: ?
Jag tycker om: mitt liv för det mesta
Min bästa vän är: jag har många. Men de närmaste Elin Madeleine och Anna
Jag avskyr när folk: klagar och lägger sig i andras problem
Kärlek är: är helt jävla underbart just nu!
Jag gillar att: väldigt mycket!
Jag kommer alltid att: älska mina närmaste & leva livet!
Jag är hemligt förälskad i: helt öppet jävla förälskad i Per
Sist jag grät var: typ två dagar sen?
Min mobiltelefon är: är gammal men bra
När jag vaknar på morgonen: Hatar jag verkligen när alarmet fortsätter ringa
Innan jag går och lägger mig: dricker jag alltid vatten
Just nu tänker jag på att: kanske städa mitt rum?
Bebisar är: så himmla söööta!
Idag har jag: vart i skolan och hemma
Ikväll ska jag: träffa Per!
I morgon kommer jag: åka till edsbyn och spela SM
jag vill verkligen: föralltid vara din

Kommentarer
Postat av: madde

älskar dej matildakarinlundin :) <3

2009-10-09 @ 21:44:12
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0