min tråkiga onsdag

Hey, hela min dag har ungefär bestått av samma sysselsättning. Jag mamma och Fanny har städat ut hela jävla källaren. Och det var helt sjuk med saker som fanns där. Första och sista gången jag gjorde det där... Jag skulle egentligen följt med Elin och köpt skor i stan, men nej, fanns verkligen inte tid för det.
Nu har jag precis duschat, så underbart att ta en varmvarm dusch när man har frusit och jobbat. Nej men här är en bild på allt jäkla skräp, precis allt skulle slängas tror jag. Det är saker ifrån när farmor och farfar bodde här, och enligt farmor är det gammlaste sakerna till och med ifrån farfars mammas tid. Sjuktäckligt...


Kommentarer
Postat av: eg

låter kul...;)

2009-10-28 @ 18:19:32
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0