När man är i skolan vill man vara hemma, när man är hemma vill man vara i skolan

Hola, har precis käkat lite grann, thaimat som pappa kom hem med faktiskt, det går alltid ner i magen.
Har knappt börjat med mina läxor, har verkligen ingen ork, ligger bara i sängen och kollar prison break. I och för sig är det väldigt skönt. Vi satt och pratade vid matbordet om gymnasium igen, det börjar bli ett dagligt samtal om det. Börjar faktiskt bli väldigt taggad på omvårdnadsprogramet i uppsala. Fast ändå vill jag gå här i märsta, elit. Beror ju lite grann på mina betyg. (som inte är så extremt bra) Jag och Jossan ska iallafall gå på informationen till omvårdnadsprogramet, typ den 12 november. Elit informationen är idag, som jag inte kommer kunna gå på. Fast pappa ska ändå vara där och 'snacka' om programet så han får pumpa mig på information när han kommer hem.
Liksom elit programet (handboll) är någonting jag skulle tycka var kul. Fast vad är det för utbildning. Det är ju inte så att jag kommer bli proffs inom handbollen. Men därimot om jag skulle gå omvårdnad, då har jag ändå en grundutbildning jag kan söka på om jag då om typ tre år fortfarande vill vi barnmorska/sjuksköterska...
Annars är mitt tillstånd som innan om inte sämre, haha låter som om jag är sjukt dålig. Men det är jag inte.

Kommentarer
Postat av: madde

vad fan ahr du för inställning? Inte bli proffs? hallå... skärp dig!!

2009-10-20 @ 18:40:13
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0