nytt inlägg

Skrev ingenting igår. Matcherna gick jävligt dålig. Matchen mot Rimbo kan man säga var pinsam. Vi förlorade med 15bollar...

Imorse åkte jag iväg till skolan med 20 över sju bussen, helt otroligt att jag var vaken så tidigt. Varför vi åkte så tidigt var för att vi skulle överaska Mathilda Kalla som fyller 15år idag! GRATTIS!
Efter skolan som slutade halv 12 åkte jag och Elin in till Kista för att jag skulle handla, det blev ett par skor, en stickad tröja och halsduk. Underbart att få kasta de gammla äckliga skorna jag hade innan.
Jag hann inte mer än hem när pappa kom med bilden i backen och fråga om jag ville följa med till eurostop. Så jag åkte med Pappa Fanny och Agnes dit upp. Agnes skulle köpa presenter.

Så jag kom nyss hem. Ska inte göra någonting speciellt nu, hade faktiskt tänkt att sova. Senare mot kvällen blir det att träffa Per!


Kommentarer
Postat av: madde

Mycket fina saker matilda! :)

Skorna var gruýmt snygga<3

2009-10-16 @ 17:39:21
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0