Och just nu har jag verkligen ingen lust att skriva

Nej orkar inte. Är bara jävligt pissedoff nu! Ibland förstår jag mig verkligen inte på föräldrar. Dom vill verkligen inte inse att jag faktiskt är 15år nu verkar det som. Dom kallar mig liten, eller att jag fortfarande är ett barn. Visst jag är ett barn, men jag är inte ett barn på 10år.
Enligt dom är det här för mitt eget bästa för att jag är sjuk, som jag typ inte är. Okej jag har varit sjuk i typ tre dagar nu men idag mår jag faktiskt mycketmycket bättre!
Fritid på ett höstlov borde egentligen vara en självkarhet att man bara ligger och degar på dagarna, kollar tv. Kanske åker iväg och handlar någon dag. Men nej, här ska man ställa klockan på 8 för att vara frisk och kry. Nej ibland förstår jag inte.
Men som Madde sa utanför hallen idag - Han vill bara ditt bästa.
I will hope so.
förlåt per.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0