OnsdagMorgon

Ja, vakanade 10.10 p.g.a att mamma kom in och väckte mig. Man kan väl säga att jag inte vaknat upp på rätt sida idag. Det är en sån där seg dag, som bara ser tråkig ut i mina ögon just nu. Men vad vore livet utan såna dagar?... Jo underbart!
Aja, det är bara att jobba sig igenom för vi ska ju tydligen ta tvätten och gå igenom förrådet, fast tvätten är jag faktiskt klar med! Wiiiiiiiiio.
Nej men jag hoppas att dagen ljusnar upp och att allt ordnar sig... 
Förbi farfars grav ska vi nog också idag, lägga på lite granris. För 17 dagarsen var det ett år sen han gick bort. Det går verkligen inte att förklara hur himmla hemskt och tomt det kändes den dagen... Jag saknar dig farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0