Rubrik?

Kom nyss hem ifrån hallen, kollat två matcher, typ portugal, Norge och Sverige 1 &2. Kuuuul att S2 vann!!!
Nu sitter jag här och äter, stekt ägg. Jag har stekt själv faktiskt! Svårt liksom...
Haha löpturen som jag och Per skulle genomföra blev faktiskt av, otroligt. Vi sprang i fårhagen. Kändes helt okej. Så självklart ska jag spela imorgon! Nu är jag faktiskt sjukt taggad! har inte tränat handboll på en vecka så vi får väl se hur det går. Det har faktiskt varit bra med lite paus ifrån handbollen för nu börjar jag känna att jag saknar det. Så nu jälvar i helgen! Hoppas det går bra, vi forlorade bara med två bollar mot stockholm när vi spelade senast. Goda förhoppningar!
Ska nog gå och göra iordning min säng snart, tänkte gå och lägga mig i någorlunda tid idag, är verkligen trött. Sätter väl på Prison Break, Sista skivan nu... Vad fan ska jag kolla på sen varje kväll? För just nu är jag typ lost i PB...
Så skönt att vi har samling sent imorgon!

JAG ÄLSKAR DIG PER

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0