seg data, går inte att ladda upp bilder

Det gick inte att logga in på bloggen, man skulle tydligen byta lösenord eller email. Nåt sånt...
Sitter och gör NO;n lite. Det är inte kul. Jag hade hellre suttit i ishallen och kollat på Per men madde och anna. Hade G i alla mina No ämnen förra året. och jag är säker på att det inte kommer förändras. Har verkligen inget intresse för NO,Fysik,Kemi, blablabla... Men jag försöker.

Kollade nyss på sista minuten resor, vill verkligen utomlans nu! Till Thailand. Har fakriskt aldrig varit där.
Jag gillar inte det här mellan tinget på vädret i Sverige. Det är inte snus kallt och det är inte stek hett. Ska inte klaga. Men det skulle ju vara underbart om antingen bara vintern kunde komma nu eller att åka utomlans. Kostade typ bara 7000:- och typ åka den 21 eller nåt sånt. Thailand två veckor. UNDERBART.


Kommentarer
Postat av: G

nej thailand skulle inte sitta helt fel....:/

2009-10-08 @ 22:28:25
Postat av: madde

Vi kör på det!:)

2009-10-08 @ 22:49:25
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: MKL

haha jo tjena!

2009-10-09 @ 07:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0