Snart match dax!

Jamiii, har precis ätit frulle. Och nu är jag sjukt taggad! Ska bli jätte kul att spela nu faktiskt! 
Och nu har jag rätt stor förhoppningar på den nya match tröjan. Alla tror ju att den ska vara ur snygg, så jävlar om den inte är det! Fast dom första vi hade, dom jätte randiga, jag tycker dom var charmiga faktiskt!

Lördag 31 oktober

15.00 Uppland - Hälsingland, B-hallen
17.45 Uppland - Kolbotn (Norge), B-hallen (Kommer nog bli en jätte bra match. Vi mötte dom i kvarten eller semin i Partille... Tror jag)


Söndag 1 november
09.45 Uppland - Westermalm DJ, A-hallen
12.00 Uppland - Spårvägen F93, B-hallen

vi ska få våra collegtröjor. ÄNTLIGEN


Kommentarer
Postat av: eg

just ja, kuuul ;)

2009-10-31 @ 11:15:58
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0