sova nu blev inte av

Kan inte sova, sitter här uppe och kollar andras bloggar. Börjar bli mer och mer för att kolla in bloggar faktiskt. Förut tyckte jag verkligen att Elin var en riktig bloggnörd. Men jag ska inte säga någonting nu för jag sitter nästan alltid bara och läser bloggar när jag väl sitter vid datan (eller man kanske säger på datan, Madde? haha...). Bra att mina två bästa vänner har blogg också, så man får lite insyn på vad dom gör under dagarna när man inte träffar dom.
Haha nog om mina åsikter om bloggar. HAHA!

Kan inte sluta lyssna på den här låten som Elin 'tippsade' om för ett tag sedan. En perfekt låt att somna till. Om jag nu kan somna, hoppas det för jag vill verkligen inte vara sjuk nu. Men tror faktiskt att jag blir bättre imorgon.  Jag måste ju iallafall vara riktigt pigg till helgen när det är upplandsmatcher hela helgen. Ska bli kul faktiskt. Nya match tröjor ska vi få också. Enligt Anders ska dom ju se ut som Spaniens fotbolls landslags tröjor. Haha jo tjena!
Träffade honom igår och han trodde att matcherna skulle vara 10 och 7 på lördagen och typ 10 och 2 på söndagen. Får väl se när Robban är klar med planeringen...


Kommentarer
Postat av: eg

Nu kan vi bloggnörda tillsammans stumelumpan;)

Låten är underbar:)))

2009-10-26 @ 21:48:38
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: madeleine

Hahah jaa man sitter ju PÅ datan! det vet ju alla :P bloggnördar är vi allehoppa :)

2009-10-27 @ 08:58:14
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: madeleine

bloggnördar e vi allehopa allehopa allehopa, ja mä!

2009-10-27 @ 08:58:54
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0