vill

Har pratat mycket om att jag vill åka utomlands och nu är viljan ännu starkare! Kolla vädret i Sverige nu liksom. Typiskt höstväder. blött... Jag kollade nyss på alla Cypern bilder ifrån förra året och jag blev ju fan galen, vill verkligen åka nu! Familjen Söderman åkte i fredags till Thailand i tre veckor! Gissa om jag är avundsjuk. Skulle verkligen sitta så jävla bra med att åka bort i typ två veckor nu, så slipper man missa så mycket i skolan eftersom det är höstlov nästa vecka.
När jag går ut skolan (om tre år, suck) vill jag bli charterledare ett tag. Fy va underbart!







Kommentarer
Postat av: madde

jag hoppar ner i väskan :P

2009-10-18 @ 18:11:33
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: MKL

Gärna för mig!

2009-10-18 @ 18:23:10
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
Postat av: julia

vilken fin bild :)

2009-10-18 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0