vad ska man kalla det?

Brukar du komma i tid: oftast
Vad hade du i din mun senast: äppelpaj
När mår du bra: åh, nästan alltid nu för tiden 
När blev du fotad senast:
idag
Hur känner du dig nu: kall
Kan du laga mat: kan kan jag väl...
Vad pluggar du: grundskola
Är du smart:nejnejnej!
Är du aktiv i skolan: försöker, men går inge bra
Vad saknar du: per haha det gör jag alltid när vi är ifrån varanda
När och varför grät du senast: idag efter matchen, hade coach talk med Karin.
Hade du en bra kväll igår: väldigt bra kväll tillsammans med Elin
Din favoritdryck på morgonen: juice-appelcin
Vad ska du göra i sommar: nästa sommar hoppas jag på att få åka till Dominikanska Republiken 2v.
Är du nöjd med ditt liv: just nu leker mitt liv
Vad vill du jobba som: barnmorska
Har du tråkigt just nu: nja...ja
Vad gör livet värt att leva: per,minfamilj,minavänner
Vad i livet ångrar du: oj, vet inte
Är du musikalisk: haha nej
Vad lyssnar du på för musik: allt från himmel och jord
Kategoriserar du dig själv i någon stil: egen
Är du bortskämd: absolut inte
Är du trött: nja, har faktiskt 'sovitmiddag'
Vad gör du imorgon: går i skolan, match...

Din första
Operation:
1998 vid handleden
Första piercingen: öronen
Första bästa vän: Kusin Josefine
Första priset: kommer inte ihåg... var väl när jag gick i simmning
Första sporten du började på: tror handboll eller simmning
Första husdjuret: en fågel
Första semestern: grekland
Första konserten: ? 
Första kärleken: -första riktiga, största kärleken- PER

Favoriter:

Filmer: allt för min syster, the notebook, pearl harbor
Tvprogram: one tree hill
Musik: vet inte
Drink: don't know
Kroppsdel (på kille): åh, svårt
Sport: handboll såklart!
Plagg:stora kläder är bäst 
Skola:
Norrbacka
Bok: christina eller en värld av illosioner

Just nu:
Äter du:
inget
Dricker du: de nada
Ska du: skriva klart det här, sen försöka plugga lite
Lyssnar du på: tv:n
Väntar du på: min underbara säng
Tittar du på: datan

Vad du föredrar (motsatta könet):

Läppar eller ögon: båda!!!
Kramar eller kyssar:kyssar
Kortare eller längre:längre
Snygg mage eller snygga armar:
BÅDA!
Busig eller lydig: busig såklart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

maffie, HA HA HA!!

2009-09-27 @ 21:25:44
Postat av: matilda

bibbi och binito också! haha

2009-09-28 @ 08:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0