helg!

Nu är det ju fredag och betyder fredags mys! Ska hem till Per snart tror jag. får se vad vi hittar på. Men just nu sitter jag här med mamma och Gudmor, camilla. Haha vi sitter och snackar 'det här viste du inte om mig'. Det är kul. haha tänker på när vi hade det med laget på kickoffen. och när en viss person skrev : jag pruttar alltid innan jag sätter mig på moppen. och en annan typ jag srang alltid naken när jag var mindre. eller nåt sånt. haha!
Nej nu är jag sugen på godis. Jag och elin köpte aldrig. i'm disappointed




















Det är mörks som fan nu för tiden. saknar sommaren otroligt mycket. den var helt underbar.



Kommentarer
Postat av: ....

I think you're very good to update your blog, LIKE THAT!

2009-09-25 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0