'äntligen'

Så nu har jag min höga musik på, nu kan jag koncentrera mig och ta det lugnt. Ska skriva några rader om mina underbara dagar på jorden mellan datumen 1-13/4-2009.
Mitt lov startade med en weekend till Järvsö tillsammans med HELA min familj. Dagarna började med lite moln men klarnade upp till näst sista och sista dagen med soool. På påskdagen hade vi bokat in en påsk-buffé, och inte trodde väl vi att den skulle vara så speciell som den var. Jag kan ju säga att det bara var fint folk där. Fin klädda och fina till bords. Haha där kom vi från hålan Märsta, Fanny hade kängor på sig, och men kan väl säga att hon skämmdes rejält.. Där bland folket fast 'Johan Falk' och hans fru, som även är hans fru i serien. Det var ballt! 
Men som sagt, dagarna var underbar!


Dagarna hemma har också varit så jävla roliga. Samma dag som vi kom hem från Järvsö kom också Elin hem från Umeå, så vi tog tillfället i akt och åkte hem till Madde och sova där. Bara MÖÖÖS och snacka skit, mycket fanns et att prata om den kvällen och natten...
Sen rullade dagarna på, en otroligt jobbig träning hade vi på måndagen. Herrigud det var nog den jobbigaste träningen jag någonsin varit på, helt seriöst. Jag var död kanske tre-fyra dagar i mina ben efter den. TACK KARIN!!!!
Sen kan man säga att de fyra eller fem sista dagarna på lovet var a litle bit of wild... A lot of things happed. Torsdags kvällen spenderades hemma hos Elin K, det var en rolig rolig kväll. Och på lördagen var vi hemma hos Enger-Sällberg. Den kvällen tar vi inte här. ;-) 

Sen den sista dagen på lovet, söndagen. Det var bara hur underbar som hellst. Jag vaknade upp hos en person som jag aldrig kommer sluta älska känns det som *peppar peppar ta i trä*, Per, efter en mysig morgon kom vi upp ur sängen, åkte till Madde. Där var vi tillsammans med Elin Anna Madde och Marcus. Tjejerna hade köpt BJ och snälla Anna köpte mango till mig. Juste, Anna kom hem från Åre på lördagen/Söndagen. Henne hade vi vart ifrån i lite mer än en vecka!? Long time no see! Men aja, efter att vi hade sett Amarican Pie så beslöt vi oss för att åka till döskalleberget. Och hur mysig var inte det med den underbara solen som börjat skina!




Nej så jag kan sammanfatta mitt lov som underbart. Tack!


Kommentarer
Postat av: maddelito

Ja du Matilda! en mycket bra sammanfattning! :D

Bästa lovet om man säger så! det hände ju en hel del iallfall! :D haha

2010-04-13 @ 21:05:41
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: eg

håller med Madde. Lovet har varit underbart roligt! Tack för det <3

2010-04-13 @ 21:26:27
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: eg

När kommer nästa 'äntligen' ...?

2010-04-15 @ 16:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0