April 21, 2010

Melissa Dress SEK 179, Club L - NELLY.COM Toga Dress SEK 299, Vila - NELLY.COM Lace Insert Rouched Dress SEK 549, Dark Pink - NELLY.COM
Jag vet inte vilken jag ska slå fast vid, har ju fått mitt barnbidrag idag(?) så tänkte då kan man väl endå ta och köpa en snygg klänning, kanske till valborg eller en sen sommarkväll... Alla dom här tre är super snygga, så får väl se hur långt pengarna räcker till innan man bli snor fattig som varje månad..

Lite skrivande har det varit, och som sagt så vet väl alla som fortfarande läser den här bloggen att jag inte hinner eller orkar skriva så mycket. Fast börjar faktiskt få tillaka suget tror jag! Well, letts seeeee!!!!

Mina dagar på jorden rullar på, finns nästan inga negativa delar. Inte mer än att jag börjar få svårt för dig, irriterande och självisk. Men skit samma livet har även sådanna med i bilden. Du kanske växer snart..


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Skitsnygga klännigar, alla tre! :D

2010-04-21 @ 18:04:26
Postat av: madde

aa verkligen skiit snygga! :)

nu är saknade stor matilda! /: <3

2010-04-21 @ 21:23:45
URL: http://themadde.blogspot.com
Postat av: eg

alla är verkligen jätte snygga! Men jag gillar den åt vänster mucho mucho;)

2010-04-21 @ 21:25:39
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0