Besviken och lurad

Tro det eller ej, men jag steg upp relativt tidigt imorse för att hjälpa min kära pappa med skogsjobb. Han hade ner träden och jag tog hand om stockarna, och passade Yeppe. Min dag började verkligen inte bra. Men med lite luft och tid i skogen förändrades allt. Det var hur skönt som helst att bara vara där i skogen, och knappt göra någonting. Kört med min nya moppe har jag gjort idag också! Underbart det känns kan jag säga. Nu behövs bara överförings pengarna och att vi sätter i gång bevis körningen så kan jag börja åka ute på vägarna. ;-D

Jag och syster Fanna har precis ätit hem lagade pannkakor. MUMS. Så nu ska jag sätta igång med min SO pluggning. BYEHAY!

ÅH, JAG VILL BARA TILLBAKA. SÅ UNDERBART!







Det finns inga jävla lagar, regler eller gränser. Man går den vägen man väljer att gå, man väljer de besluten man vill ta, men man blir behandlad så som man behandlar.


Kommentarer
Postat av: elin

jäklar vilken coool bild! Två meter eller? :P

2010-04-07 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0