våran serie

Onetreehill, det är nog eller nej det är inte bara jag som tittar på det, det är ungefär 60%av min kompiskretts som kollar på det. Och jag säger som alla andra, ja älskar't! Jag kom precis hem ifrån min lilla Peris, han har alla säsonger på sin data så nu håller jag på att skicka över dom till min via USB, det här kan jag kalla segt... Måste ta fyra avsnitt taget. Suckochblä, men vad gör man inte?
En sak som jag är förbannat irriterad på är SPOTIFY! Jag har precis gjort ett nytt konto, och dom har ju tydligen gjort om deras system så att mitt konto kommer gå ut om typ tio timmar och de suger för att då måste jag vänta en månad tills kontot fungerar igen. Så jag funderar på att köpa premium? Får se hur de blir, :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0