-12/2-2010

Egentligen spyr ja på sånna här långa inlägg, tråkiga och långsamma. Men om i orkar så...

Det känns overkligt som i en mardröm.
 
Yes back to the reality now.- Jag sitter här hemma, kvällen blev verkligen inte som tänkt, inte ens dagen blev det.
Jag hoppade över handbollen i skolan på grund av min sjuka hälsa. Istället körde jag fys med Thor. Jag var liksom instruktör. Han har nämligen brytit armen så ja körde min egna lilla fys med den stackars sjuan. But im proud. Så väl efter kolsta trippen tog vi bussen till stationen, väntade där i en halvtimme på 581 bussen, men det gjorde absolut ingenting för under den tiden hann jag trycka i mig en äppelmunk by ica. Gött. Hann träffa Per i cirkus 2 minuter också, muchooo! 

Sen var det ju då meningen att jag skulle till Nyköping för att slå två flugor i en smäll. Men icke. Varken mina syskon eller mina vänner ville/kunde hänka... Så jag for hem med buss tilllsammans med Elin hem till henne. Käkade hotta mackor och hade det mysigt. Tjejen, det är alltid lika kul att spedera tid tillsammans med dig. Jag får ut allt! Efter lite om och men åkte vi upp till hallen för att kolla fotbollen, den traditionella. Som denna gång blev utan Per. Äh, rätt kul match men dom torska med typ 4 bollar. Pooryou. Nej så längre kvar var inte vi där, vi fick skjuts av Gudmor camilla hem. Hon fick komentaren av Givdul Ludvig bakifrån alltså 'shit ja trodde hon spela i erat lag'. Komplimang nummer ett. Sen i bilden på väg hem fråga Elin 'hur gammal är du egentligen? Eller får man fråga det?' -38 'oj ja trodde du va nånting med 20' Komplimang nummer två.

När ja väl kom hem var jag väl hemma i kanske 10 minuter sen kom mamma, vi åkte till mormor och morfar. åt gott och hade det treligt... Sen kom samtalet.

Så nu sitter jag som sagt hemma. Vet ej vart den här kvällen den 12/2 vill ge mer... Skulle egentligen till Per. Men nej, min kväll vart ju som sagt inte som planerat...

Jocke och Elins fågel Folke. Jag kan säga att jag är suuuuuuper rädd för denna fågel.



Kommentarer
Postat av: jessan

vet ej vad som hänt, men vill bara visa att jag bryr mig. om du behöver prata så vet du alltid vad jag finns. det kan vara skönt att bara prata med en heeeelt random chick (just lika mee) som inte står allt för nära lixom ;) men du är grym tjejen, glöm inte det! <3 :D :D :D :D :D

2010-02-12 @ 22:32:43
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: Anna Lincoln

håller med föregående talare fullt ut. Du har orkat lyssna på mig så klart jag gör detsamma för dig.

(väldigt fin header btw) PLUS att jag fortfarande tycker mindre om dig bara för att du blir så jäkla bra på bild JÄMT! <3 orättvist. Lust att lära ut hur du gör? ;)

2010-02-12 @ 23:16:11
Postat av: eg

Vi kan träffas imorgon innan vi ska dömma om du vill:) Och måste säga att jag inte ritkigt förstår hur du kan vara rädda för Lilla Folke. Haha!



"LOve you, don't remember that!" <3

2010-02-12 @ 23:53:06
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: MKL

Tack tjejer, verkligen... Underbart att ha friends som orkar lyssna. Även fast en detta kanske inte är någonting ni egentligen behöver blandas in i ;)



Och Anna, kolla på dina egna bilder?! SKIT FINA! Håret liksom;) Känns som ett ständigt tjat om ditt hår, men a ;)



Och Eli, om du översätter det du skrev i sista meningen blir det typ, Älskar dig, kom inte ihåg det;) HAHA. Du är söt du:) <3

2010-02-13 @ 00:39:20
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
Postat av: Anna Lincoln

MEN LÄGG AV!!!!! :P

Ditt hår är hundra ggr snyggare!! Jag vet att vi tjatar om det här jämt, men fan :D haha

2010-02-13 @ 09:57:52
Postat av: eg

hahaha kom på det sen när jag låg i sängen. Knasigt ;)

2010-02-13 @ 11:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0