degardag

Ännu en degarsöndag. Hur skönt som hellst!

Jag vaknade upp i en 90 centimeter bred säng liggandes bredvid min bästa vän, Elin. Den tjejen måste ha världens skönaste och mjukaste säng. Underbart sköna kuddar också, fluffiga och danna. Ja tack för informationen Matilda...

Nu sitter jag iallfall bredvid Per Ohlsson i en två meters bred soffa. Vi har suttit här och kollat OS med familjen, det är mysigt. Innan vi kom hem hade vi vart i ishallen. Jag och Elin är trogna suportrar... Dom förlora iallfall. Så inget slutspel för dom, synd. Efter matchen åkte jag Elin och Per till Mcdonalds. über gött. Sen for vi em till mig, där vi nu sitter och väntar på att OS hockey finalen ska börja! :-D

Så vi hörs kanske senare ;-)


Man kanske ska satsa på ett OS i fotboll?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0