fortsätt prata om din hemliga............

Känns segt det här med bloggandet. Man hinner ju inte, eller jo men inte så ofta.

Aja, fredag är det, alltid lika skön dag. Jag har faktskt hunnit med att göra rätt mycket. Åkte mycket buss tycker jag. Först till kolsta och tillaka. Jag Elin och Anna åkte sen hem till mig, åt lite snabbt och tog en 20 minuter senare buss till centrum och köpte guuuudis. Men direkt när man kom till hallen där alla Shanghai spelare var så var allt mitt godis vipps slut... I wonder why? Aja vill inte snacka om den matchen. Den var bara läskig och knäpp.

Efter shanghai åkte jag Per och Jocke hem till Per, spela lite tv spel och åt. Sen vart det herr mach och ingen komentar till den. 

Nej men nu ska jag kolla OS och C Kalla och A Haag. ;-)

Hello kitty!


Kommentarer
Postat av: madde

Sorry... jag åt nog en heel del! /:

Du kan få lite av mig sen :) hahah <3

2010-02-19 @ 22:26:15
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0