Godnatt time

Ja dax att sova för min del. Ser fram emot morgon dagen. Hoppas på en slapp dag. Och sen åka fort och lämna in min telefon på lagning. Den är tyyyp dissikerad. Sen träffa Per hoppas jag!
Pappa har pratat om bra saker idag tycker jag. Först prata vi om körkort och han snacka om att vi ska gå den där kursen snart. Sen prata vi om min friggebod. Som jag förmodligen kommer att få till våren. :-D You makes me happy father! Även utomlands resan till nästa vinter pratas det lite smått om här i familjen, vi får se. Thailand liksom, skulle inte sitta fel under en sån här dunder kall vinter!? Äh, nu ska vi inte ta ut någonting i förväg.
-Lyssnade på annas L's låt på hennes bloggisch.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0