Good night sweet hearts

Jag ska fan ta och gå och lägga mig nu. I TID. Det känns som om det vore jävligt skönt. Så nu har jag bestämmt att jag ska sova innan klockan halv tio.

Imorgon är det heldag block. Funny or not? Lets see! Vi har iallfall ingen handboll, så det kanske blir att jag åker upp till Eurostop för att byta en viss present som jag fick av min kära pojkvän på alla hjärtans dag. Jag själv trodde att vi inte skulle köpa någonting utan att bara gå ut och käka tillsammans, men nej. På kvällen kom han med sitt paket. Och jag kom med det dagen efter. Not good Matilda. Noot good.

Nej men nu ska jag skynka med kvällssysslorna för att honna till sängs. God natt!
kanske ja kanske åker mitt hår på en förändring... Hummm


Kommentarer
Postat av: eg

En rödnyansig förändring på ditt hår skulle vara skit syggt. Just like the picture! :)

2010-02-16 @ 21:22:58
URL: http://elingu.webblogg.se/
Postat av: Anonym

noooo du är så fin i blond

2010-02-16 @ 23:29:33
Postat av: madde

Matilda, du gjorde mig väldigt glad nu Matilda! fast ändå inte...

Brunt vill jag att du ska haaaa. och det skulle vara skit trevligt om du färjade det nu!!

Men skit synd för ditt blonda ju, nu när du äntligen har värsta fina färgen! :O

2010-02-17 @ 07:36:15
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0