Härliga söndag

Goddag allesammans, jag vaknade upp för ett tag sen och kollade klart forest gump, jag och per kollade den igår, eller ja kollade och kollade, han kollade inte. Jag kolla halva. Den var faktiskt bra, lite seg men slutet var bra.
Idag är väl ungefär alla i laget och dömmer, inte jag. Jag har nästa helg. Känns skönt. Aja matchen igår gick galant, vi vann med en tillslut. Fast vi ledde typ med fyra bollar hela matchen. Div 1 matchen vann vi också, det går bra nu kompis det går bra nu!
Ja så jag är hemma hos Per just nu, tänkte duscha lite snabbt sen gå till hallen, det är ju ur fint väder. Jätte mysigt. Sen får vi se vad som händer. Kom just på att det är nationella om två dagar också. Man kanske ska plugga lite? Ja.
Men bye for now! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0