Heldag

Idag har varit en hel handbollsdag kan jag säga er mitt folk. Den började med träningar för gymnasiet. Sen dömde jag och madde en match.
Träningarna gick faktiskt bra, heel lugn dag, två pass sen bara fritt. Vi åt lunch och så på arlanda för att se hur skolan var. Haha... Nej men jag tror faktiskt jag kommer gå där, om jag kommer in såklart, annars blir det någon annan inriktning på arlanda, för jag orkar inte pendla...
Min och Maddes dömmning var iallfall grym, vi tjäna 60 kronor på 30 minuter, awsome! Juste vi tjejer och några killar gick och käka på SS, jag åt sallad. UR GOTT!
Nu är jag iallfall hemma hos Madde, hon ska bara duscha sen ska vi hem till Anna med lite folk. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0