Inte mycket skrivning

Har verkligen inte haft tid med att skriva. Som ni förmodligen märkt ;)

Igår var en myyysig dag. Alla hjärtans dag liksom, det var en riktigt bra dag. Fast med en seg match mot Spånga. Guu så död match, kändes det som iallfall.. Men vi vann, och det var ju grymt! Efter den matchen spelades elit matchen, den var jag inte med på. Men den ann vi också, mot Gustavsberg. Awesome!

Efter matcherna åkte jag och Per till Kina restaurangen vid centrum. Jag säger bara friterat.. Tjockt och gott. Först räkor och sen banan. M U M S ! Jag sov hos min underbara på kvällen, och vaknade runt åtta då han skulle upp och träna. Jag tog sovmorgon tillsammans med Elin, vi skulle ha badat isvak men nej, vi gjorde endå det förra året och kännde att det skulle vara onödigt att bli sjuka... Rätt beslut!

Så nu kom vi precis hem från hallen och träningen, har käkat lite. Some tacos. Också mums.
Lite bilder från helgen kommer senare ;)


Kommentarer
Postat av: madde

Skoja inte vad det där ser gott ut! :) MUMS säger jag med! :)<3

2010-02-15 @ 20:38:06
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0