lallalaala

Hejhopp. Jäkligt skön dag för att vara måndag. Först en härligt handbollsträning, buss, 'nutidsSO', spanska och Engelska. Första lektionen var helt flamm, vi hade vikarie. Som då betyder att våran klass tappar kontrollen. Men sen spanskan i och för sig, det var ett prov. Och gissa vad Matilda Lundin gör? Jo jag läser inte instruktionerna och gör helt fel. Det märker jag då när tidden är ute. Good. Aja sen jävligt bra engelska med underbara Charlie. Hon är bara för bra..

Träningen var också relativt skön, inte Maddes fys då men annars. Du är duktig du Madde!
Nu väntar en lång varm dusch sen städning av rummet som guess what? Jo sen OS.

Juste, krya på dig Elin stumpan!
Ja så här töntiga var jag Anna Lollo och Kalla påvägen till hallen. Så jäkla fula satt vi där på bussen och skratta... 


Kommentarer
Postat av: madde

Haha tack Matilda! ni var faktiskt duktiga idag :D

( nu låter jag som värsta tränaren men men) <3

2010-02-22 @ 20:18:29
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0