mellanmål

Jag sitter och äter lite mat. Ingen är hemma och jag orkar verkligen inte göra någon speciell mat nu så det fick bli rejält med mellanmål. Vilket är jätte gott ibland, idag var en sån dag. Ja som sagt så gjorde Madde min sega dag snabb när vi kom till hallen, annars har dagen bara gått segt med alla lektioner. Om inte min kära och rolig klass skulle finnas vette fan om jag hade orkat gå till skolan, gå på alla egentligen tråkiga lektioner. Man behöver ha kul för att orka med skolan. Iallfall jag...

Idag ska bli en sån dag där jag ska gå och lägga mig tidigt. Imorgon väntar en ny dag men nya händelser. Förhoppningsvis en rolig fredag. Måste ju säga farväl till Annis innan hon far iväg till Norge ;-) Och så hoppas jag på att få åka iväg med Pappsen och lämna in min telebobo på lagning. Jag får huvudvärk bara jag ser ur den ser ut nu, och mina sms tar ungefär 1000000 minuter att skriva......

'Det ska va gött att leva, annars kan det kvitta.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0