middagsdax

Vart kommer denna kväll sluta? Det verkar ingen veta. Madde är sjuk och ingen är ensam hemma... Ute kan man absoult inte vara. Swedens is TO cold. JAG VILL HA SOMMAR NU! Längrat så sjukt mycket efter sena sommarkvällar i bara shorts och tröja eller på dagarna när man åker iväg med mopparna och badar. Nej blä för vintern just nu.

Aja, matchen gick awesome. Min lilla pinutta Elin G domminera och gjorde 11 mål. Det är grymt... Jag åkte tillsammans med henne lollo och Håkan hem. Vi åkte hem till Elin jag och hon. Dusch, käka och massage. MUMS. Så snarrt ska vi äta här hos familjen GU. För himmla jävla go mat. Sen får vi se vart kvällen vill ta oss. Än så länge verkar vi inte veta. Jossan bjöd mig och Elin på tjej middag men det hann vi inte så aa letts se! CIAO!

Yes here we are. Osminkade och töntiga.. Det är sånna vi är. PUNKT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0