Nationella del 1+1

Jao nu är den andra delen av skvenska nationella klar. Det var skriv delen. Jag valde att skriva en kröninga om homosexuella. Hoppas det gick bra, för jag satt i typ en timme och hade NOLL ideer först, men sen kom dom rakarna fram och jag skrev en och en halv sida. Inte mycke men aa... En krönika är tydligen inte så lång.

Jag tränade idag, vilket var kul. Mindre kul att Elin krossa min läpp med sin armbåge. Men det är ju snyggt, ser bara ut som munsår men inga sur miner här inte!
Nej men nu ska jag käka pappas goa ungspankaka. "Mumsfillibabba"


Kommentarer
Postat av: eg

Du får krossa min läpp någon träning. Jag lovar ;)

2010-02-11 @ 20:29:55
URL: http://elingu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0